Σε πολύ ζεστό κλίμα, παρουσία του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη Πλατανιά και των ποδοσφαιριστών Γιώργου Μαχλελή - Γιάγια Μπανανά, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου, στην ταβέρνα - καφέ «Αυροφίλητον», στον Πλατανιά, η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των Ακαδημιών της ΠΑΕ Πλατανιάς και συγκεκριμένα των Τμημάτων Προπαίδων, Τζούνιορ και Προτζούνιορ.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύτηκαν τέσσερα παιδιά (Βασίλης Δασκαλάκης, Γιώργος Κανελλάκης, Δημήτρης Κτιστάκης, Σοφοκλής Μαστοράκης), που είχαν συμμετοχή σε όλα τα Τμήματα της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Πλατανιά, για την εισαγωγή τους σε Πανεπιστημιακές Σχολές.
Παράλληλα, τα παιδιά στα οποία έτυχε το φλουρί έλαβαν δώρα από τα Official Store της ΠΑΕ. Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Απόστολος Παπαδάκης, σε σύντομο χαιρετισμό του, επεσήμανε ότι η ποδοσφαιρική οικογένεια του Πλατανιά επενδύει στις Ακαδημίες της, ενώ, απευθυνόμενος στα μικρά παιδιά, τόνισε ότι είναι πολύ σημαντικό, εκτός από καλοί ποδοσφαιριστές, να προσπαθούν να γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι, δίδοντας έμφαση και στα Γράμματα.
Η παρουσία των Γιώργου Μαχλελή - Γιάγια Μπανανά έδωσε μεγάλη χαρά στα μικρά παιδιά, τα οποία συνομίλησαν με τους δύο ποδοσφαιριστές της Χανιώτικης ομάδας, φωτογραφήθηκαν μαζί τους και έλαβαν αυτόγραφα.
Ο Ερασιτέχνης Πλατανιάς ευχαριστεί θερμά όσους βοήθησαν για την επιτυχή διοργάνωση της συγκεκριμένης εκδήλωσης και συγκεκριμένα: την ταβέρνα - καφέ «Αυροφίλητον», τους κυρίους Δημήτρη - Στέλιο Γλυμιδάκη, τα καταστήματα «Σταύρος Σπορ» και την ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου