Ως αντίπαλος επέστρεψε σήμερα (με την φανέλα του Ηλυσιακού) στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου ο Βαρύτιμος Κουλακάρης, ο οποίος μέχρι πριν λίγο καιρό άνηκε στο δυναμικό του Κισσαμικού. Ο Π.Γ.Σ. Κισσαμικός τον ευχαριστεί για την παρουσία του στην ομάδα του Καστελίου και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου