Υπό τις οδηγίες του Σούλη Παπαδόπουλου και των συνεργατών του πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Τρίτης των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς. Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση με ασκήσεις ευλυγισίας, ενώ στο κύριο μέρος της φυσική κατάσταση με μπάλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου