Μπαξεβάνος: "Δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι"

Διαβάστε την τοποθέτηση του προπονητή του Κισσαμικού, Σπύρου Μπαξεβάνου, για το εντός έδρας παιχνίδι της Χανιώτικης ομάδας με τον Ηλυσιακό (15/02, 15:00). Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Κισσαμικού (kissamikos.gr):

«Είναι ένα σημαντικό παιχνίδι στην έδρα μας και όπως έχω πει αρκετές φορές για εμάς δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι, όλα είναι δύσκολα.

Από την πλευρά μας πρέπει να μπούμε με την απαραίτητη συγκέντρωση από το ξεκίνημα του παιχνιδιού και με την κατάλληλη προσπάθεια να καταφέρουμε να πάρουμε τη νίκη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου