Χριστόπουλος: "Πιο πολλά γκολ στον β' γύρο"

Οι δηλώσεις του προπονητή του Πλατανιά, Γιάννη Χριστόπουλου, μετά την επικράτηση της ομάδας του -με 2-0- επί του Πανθρακικού: 

«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, ήταν ένα κομβικό παιχνίδι για μας. Δεν υπήρχε άλλο αποτέλεσμα από τη νίκη για μας και τα παιδιά έδειξαν χαρακτήρα. Δημιουργούμε φάσεις, ελπίζω να σημειώσουμε περισσότερα τέρματα στον δεύτερο γύρο και να καταφέρουμε να παραμείνουμε στην κατηγορία.

Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Θέλαμε τη νίκη απαραιτήτως για τη ψυχολογία, αλλά και για τη βαθμολογία. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι και επιτρέψαμε στον αντίπαλο να κάνει μόνο δύο επιθέσεις, ενώ εμείς είχαμε 19.

Τα προβλήματα τραυματισμών είναι πολλά και η αλλαγή του Ιτούα που κάναμε σήμερα ήταν και αυτή αναγκαστική. Αν δείξουμε αυτό το πρόσωπο και στα υπόλοιπα 10 παιχνίδια, δε θα κινδυνέψουμε.

Η παραμονή είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία και το πρωτάθλημα είναι πολύ δυνατό. Ζούμε χωρίς τη βοήθεια κανενός και τα παιδιά κερδίζουν με την αξία τους. Υπάρχουν νεαροί παίκτες, όπως ο Γιακουμάκης και ο Αποστολόπουλος και θα στηριχτούμε εκεί.

Δεν ξέρω για μεταγραφές, αλλά υπάρχει ένας παίκτης που βρίσκεται στα Χανιά, ο οποίος αγωνίζεται ως αριστερός επιθετικός, αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω ποιος είναι, καθώς πρέπει να γίνουν κάποιες διαδικασίες.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου