Ταξιδεύει αυτή την ώρα η αποστολή του Κισσαμικού με το F/B "Κρήτη ΙΙ" της ΑΝΕΚ Lines, για το εκτός έδρας παιχνίδι του Σαββάτου (21/02, 15:00) με τον Αστέρα Βάρης.
Στην αποστολή ο προπονητής Σπύρος Μπαξεβάνος συμπεριέλαβε 18 ποδοσφαιριστές.
Στην αποστολή ο προπονητής Σπύρος Μπαξεβάνος συμπεριέλαβε 18 ποδοσφαιριστές.
Αναλυτικά: Λαζαρίδης, Κοντοπίδης, Τσερκέζος, Κώτσιας, Σμίλτος, Τζανής, Δάρλας, Ντεντάκης, Βιδάλης, Σελινιωτάκης, Φραγκουλάκης, Κιπτίου, Μποτωνάκης, Λώττας, Πασιαλής, Βλάχος, Στεφανίδης, Μπερνιδάκης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου