Υπό τις οδηγίες του Σούλη Παπαδόπουλου και των συνεργατών του πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Τρίτης των ποδοσφαιριστών του ΑΟ Χανιά στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς. Το πρόγραμμα περιελάμβανε στο πρώτο του μέρος ασκήσεις μυικής ενεργοποίησης και ταχύτητες, ενώ στο δεύτερο το βάρος δόθηκε στις στημένες φάσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου