Υπό τις οδηγίες του Σούλη Παπαδόπουλου και των συνεργατών του πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Δευτέρας των ποδοσφαιριστών του ΑΟ Χανιά.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε αποκατάσταση για όσους αγωνίστηκαν με την ΑΕΚ με ασκήσεις ευλυγισίας, ενώ οι υπόλοιποι ακολούθησαν πρόγραμμα με ασκήσεις ταχύτητας και ταχυδύναμης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου