Στην Αθήνα βρίσκεται, με 19 ποδοσφαιριστές, η αποστολή της Επισκοπής εν όψει του αυριανού αγώνα με τον Ηρακλή Ψαχνών (15/02, 15:00).
Ο Βέλιτς πήρε μαζί του και το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα, τον Βασίλη Πάλλα, αφού στο Ρέθυμνο έμεινε την τελευταία στιγμή, ο Φώτης Δουμάνης που ήταν ο άτυχος της προπόνησης (χτύπησε στην ποδοκνημική).
Στο Ρέθυμνο έμειναν επίσης και οι Τριχάκης, Μαραθιανός, Φοβάκης, Τζανάκης, Βλαβιανός, Σπανουδάκης, Νταμαρλής και οι τραυματίες, Βούλγαρης, Παπαδήμας. Αντιθέτως επανέρχονται οι Βουρβαχάκης, Δελήμπασης οι οποίοι εξέτισαν τις ποινές τιμωρίας τους.
Η 19άδα αποτελείται από τους: Γουναρίδη, Κελαϊδή, Λάμπρου, Μποτωνάκη, Βουρβαχάκη, Δελήμπαση, Πιθαρούλη, Νικολακάκη, Αργυρίου, Πάλλα, Πετράκο, Δρακάκη, Ράντοβιτς, Νικόλτση, Μανουσάκη, Βιτώρο, Βουτσιώτη, Λιονάκη και Βιγιαφάνε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου