Πλατανιάς: Η προπόνηση της Δευτέρας

Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Πλατανιά που αγωνίστηκαν ως βασικοί στον χθεσινό αγώνα με τον ΠΑΟΚ, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά στο Μάλεμε.

Θεραπεία ακολούθησαν οι Μπανανά, Νέπλιακ και Τζίλβαν. Αύριο - Τρίτη οι ποδοσφαιριστές της Χανιώτικης ομάδας έχουν ρεπό, ενώ την Τετάρτη το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο προπονήσεις, πρωί και απόγευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου