Το Σάββατο 17 Ιανουαρίου η Ε.Π.Σ. Ρεθύμνου πραγματοποίησε την ετήσια εκδήλωση της, με την παρουσία της Ε.Π.Σ. Χανίων να είναι έντονη.
Ο πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Χανίων Γεώργιος Βούρβαχης εκπροσώπησε την Ε.Π.Ο. ως αναπληρωτής πρόεδρος, συνοδευόμενος από τον Α' Αντιπρόεδρο της Ένωσης Δημήτριο Λυκάκη, τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων Κωνσταντίνο Μητριτσάκη και τον υπεύθυνων ακαδημιών Εμμανουήλ Τσιμπλάκη.
Κατά την διάρκεια της βραδιάς ο Βούρβαχης κλήθηκε να κάνει μία από τις βραβεύσεις της εκδήλωσης, απονέμοντας την τιμητική πλακέτα στον πρόεδρο της ΠΑΕ Επισκοπής Μιχάλη Νικολιδάκη.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου