Η ΕΠΣ Ρεθύμνου βράβευσε την Επισκοπή

Μια ιδιαίτερη βραδιά ήταν αυτή του Σαββάτου που πέρασε για την Επισκοπή. Η Ε.Π.Σ. Ρεθύμνου θέλοντας να υποδεχθεί το νέο χρόνο, διοργάνωσε χοροεσπερίδα κι απένειμε τιμητικές πλακέτες στην ΠΑΕ Επισκοπής, στον πρόεδρό Μιχάλη Νικολιδάκη και στον προπονητή Ανυφαντάκη για την προσφορά τους στο ποδοσφαιρικό Ρέθυμνο. Η... απόδοση τιμών έγινε κατά σειρά:

* ΠΑΕ Επισκοπή

Η ΠΑΕ Επισκοπή, βραβεύθηκε για το γεγονός ότι συνεχίζει για τρίτη χρονιά στις επαγγελματικές κατηγορίες και δη τα τελευταία δύο χρόνια στην Football League διαφημίζοντας τον Νομό σ' όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Η Επισκοπή αγωνίζεται στην Football League από την σεζόν 2013-14, ενώ διαθέτει ομάδα Νέων (Κ19), τοπικού και φυσικά πάρα πολλά παιδιά στις ακαδημίες.

* Μιχάλης Νικολιδάκης

Η Ε.Π.Σ.Ρ. τίμησε τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Μιχάλη Νικολιδάκη. Ο ισχυρός άνδρας της Επισκοπής που ανδρώθηκε μέσα από το συγκεκριμένο σωματείο, αγωνίστηκε σ' αυτό για κάτι παραπάνω από 16 χρόνια. Επίσης έπαιξε δύο σεζόν (το 1991-92 στη Δ' Εθνική και το 2005-06 στον Άρη στο τοπικό). 

Το 2008 επέλεξε το διοικητικό δρόμο υπηρετώντας τον σύλλογο μέχρι και σήμερα. Αφιερώνοντας ψυχή τε και σώματι στην Επισκοπή, ακολούθησε το ένστικτό του, όπου μέσα από διαδοχικές επιτυχημένες χρονιές, η Επισκοπή, κατέκτησε το νταμπλ τη σεζόν 2011-12 και την αμέσως επόμενη (2012-13), κέρδισε την άνοδο από την Γ' Εθνική στην Football League. 

Ο Μιχάλης Νικολιδάκης έχει βάλει το στοίχημα για τη δημιουργία μιας ομάδας που θα μπορέσει να διατηρηθεί σε κορυφαίο ποδοσφαιρικά επίπεδο έχοντας αναδιαμορφώσει το γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης» οραματιζόμενος επίσης και μια νέα ποδοσφαιρική ανάπτυξη σε επίπεδο αθλητικών εγκαταστάσεων στην περιοχή του Γάλλου.

* Κωστής Ανυφαντάκης

Ένα από τα εκλεκτά πρόσωπα της βραδιάς ήταν κι ο Κώστας Ανυφαντάκης, ο μέχρι πρότινος προπονητής της Ρεθυμνιώτικης ομάδας.

Γεννημένος στις 29/10 του 1971, ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από τον Κεραυνό το 1984 και μετέπειτα αγωνίστηκε σε ΑΟ Χανιά, ΕΑΡ, Αθηναϊκό και ΑΟΑΝ έχοντας φορέσει και τις φανέλες της Εθνικής Νέων (9 γκολ) - Ελπίδων (4 γκολ). 

Στις εθνικές κατηγορίες αγωνίστηκε σε 233 ματς επιτυγχάνοντας 60 τέρματα. Κρέμασε τα παπούτσια πολύ μικρός (στα 28 του χρόνια) για να ξεκινήσει ως προπονητής διατηρώντας τη δική του ποδοσφαιρική ακαδημία (Ρέθυμνο ΠΣ). 

Αργότερα με τη συνεργασία του στην Επισκοπή, έφτιαξε το πρόγραμμα «Επισκοπή 2012-15» όπου «τρέχει» μέχρι και σήμερα. Στην εκδήλωση επίσης τιμήθηκαν οι: 

Παπα-Ανδρέας Κεφαλογιάννης (παράγοντας Αετού Ανωγείων), Μιχάλης Σταγάκης (πρώην πρόεδρος ΕΠΣΡ), Ιωάννης Παρασχάκης (παράγοντας Τάλως Μελιδονίου), Παναγιώτης Σιμιτζής (μετά θάνατον), το σωματείο Ερμής Ζωνιανών, οι ενεργές ακαδημίες που παίρνουν μέρος στα πρωταθλήματα Ρεθύμνου καθώς και η γυναικεία ομάδα του Αστέρα Περάματος που αγωνίζεται στην Γ' Εθνική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου