Υπό αντίξοες συνθήκες λόγω της δυνατής βροχής και του ανέμου, πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Τρίτης των ποδοσφαιριστών του ΑΟ Χανιά στο κεντρικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς.
Στο πρόγραμμα που έγινε υπό την επίβλεψη του Μάρκου Στεφανίδη και του Γιάννη Μπακόπουλου δεν πήραν μέρος όσοι αγωνίστηκαν στο ματς της Δευτέρας, ενώ κανονικά προπονήθηκαν οι υπόλοιποι.
Στο πρόγραμμα που έγινε υπό την επίβλεψη του Μάρκου Στεφανίδη και του Γιάννη Μπακόπουλου δεν πήραν μέρος όσοι αγωνίστηκαν στο ματς της Δευτέρας, ενώ κανονικά προπονήθηκαν οι υπόλοιποι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου