Κανονικά γυμνάστηκαν οι ποδοσφαιριστές του Πλατανιά στην σημερινή προπόνηση, που πραγματοποιήθηκε στο Μάλεμε, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Χριστόπουλου και των συνεργατών του. Στο πρόγραμμα δεν συμμετείχε ο Φιγκέιρα εξαιτίας ενοχλήσεων στην ποδοκνημική.
Σημειώνεται ότι από σήμερα (12/01) βρίσκονται στην Αθήνα, όπου και θα παραμείνουν για μία εβδομάδα, οι Νέπλιακ, Τζίλβαν, με στόχο την ταχύτερη αποκατάσταση των τραυματισμών τους. Η αυριανή (Τρίτη 13/01) προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 11 το πρωί στο Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου