Ατρόμητος: Η επίσκεψη στο μουσείο της Εθνικής

Το μουσείο της Εθνικής Ομάδας ποδοσφαίρου, στα Χανιά, που έχει ιδρύσει ο σύνδεσμος "Γαλανόλευκος Φάρος" επισκέφθηκε σήμερα το πρωί σύσσωμη η αποστολή του Ατρόμητου. 

Οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο ξεναγήθηκαν από τον πρόεδρο του "Φάρου", Νίκου Φλέκκα, σε όλους τους χώρους του μουσείου που έχει πλούσια ενθέματα με συλλεκτικές φανέλες, σημαίες, τρόπαια του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος. 

Ιδιαίτερη στιγμή ήταν η παρουσίαση στον Σα Πίντο των αναμνηστικών από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πορτογαλίας: 

«Δεν είναι καλή ανάμνηση για εμένα γιατί χάσαμε το τρόπαιο μέσα στη χώρα μας» σχολίασε ο προπονητής της ομάδας ο οποίος είχε πλάι του τον Κώστα Κατσουράνη εκ των βασικών πρωταγωνιστών της ανεπανάληπτης επιτυχία της Εθνικής μας. 

Ο Κώστας Κατσουράνης δώρισε την φανέλα που είχε φορέσει στον αγώνα του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος με την Ιαπωνία, στη φάση των ομίλων του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βραζιλίας. 

Με την σειρά του ο πρόεδρος του επίσημου συνδέσμου οπαδών της "γαλανόλευκης", Νίκος Φλέκκας, βράβευσε τον αρχηγό της Εθνικής και άσο του Ατρόμητου, για την προσφορά του, δίνοντάς του ένα Κρητικό μαχαίρι.

«Ευχαριστούμε πολύ τον Ατρόμητο για την πολύ μεγάλη τιμή που μας έκανε σήμερα και ήρθε σύσσωμος στο μουσείο μας» τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Ατρόμητος (atromitosfc.gr) ο Νίκος Φλέκκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου