Με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης θα πραγματοποιηθεί ο 4ος Δρόμος Επισκοπής - Ι.Μ. Αγκαράθου με σύνθημα "Τρέχω για την υγεία μου - Στηρίζω το Ιατρείο μου" την Κυριακή 18 Ιανουαρίου.
Πρόκειται για μια διοργάνωση - θεσμό του Συλλόγου Μαραθωνοδρόμων Κρήτης σε συνεργασία με:
* Μονή Αγκαράθου
* Δήμο Χερσονήσου
* Πολιτιστικούς Συλλόγους Επισκοπής Σγουροκεφαλίου, Γαλύφας και Σταμνιών
* Σύλλογο γυναικών Εργάνη Επισκοπής
* Κίνηση πολιτών Επισκοπής
* Γ.Σ. Ατρόμητος Επισκοπής
* Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου Επισκοπής
Η διαδρομή δεν έχει ανταγωνιστικό χαρακτήρα. Το πρόγραμμα του αγώνα αναλυτικά:
* Μονή Αγκαράθου
* Δήμο Χερσονήσου
* Πολιτιστικούς Συλλόγους Επισκοπής Σγουροκεφαλίου, Γαλύφας και Σταμνιών
* Σύλλογο γυναικών Εργάνη Επισκοπής
* Κίνηση πολιτών Επισκοπής
* Γ.Σ. Ατρόμητος Επισκοπής
* Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου Επισκοπής
Η διαδρομή δεν έχει ανταγωνιστικό χαρακτήρα. Το πρόγραμμα του αγώνα αναλυτικά:
• Ώρα 11.00 εκκίνηση ποδηλασίας
• Ώρα 11.30 εκκίνηση τρέξιμο-πεζοπορία (1500 μ. Επισκοπή-Σγουροκεφάλι)
• Ώρα 12.00 εκκίνηση τρέξιμο-πεζοπορία (5.400μ. Επισκοπή-Ι.Μ. Αγκαράθου)
Θα ακολουθήσει η κοπή της πίτας του Συλλόγου στην μονή Αγκαράθου και θα τιμηθούν αθλητές που έχουν διακριθεί σε εθνικούς και παγκόσμιους Αγώνες Δρόμου. Τα έσοδα θα διατεθούν για την οικονομική ενίσχυση του Περιφερειακού Ιατρείου Επισκοπής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου