Ο σκόρερ του Κισσαμικού στο χθεσινό εκτός έδρας ματς με τη Νέα Ιωνία, Θοδωρής Τσικουδάκης, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Χανιώτικης ομάδας (kissamikos.gr) για το τελικό 1-1:
«Ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι και είχαμε ευκαιρίες να προηγηθούμε, αλλά από ένα δικό μας λάθος βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πιο καλοί, πιέσαμε τον αντίπαλο και καταφέραμε να πετύχουμε το γκολ της ισοφάρισης.
Αν ήμασταν πιο ψύχραιμοι στην τελική προσπάθεια θα μπορούσαμε να πετύχουμε και δεύτερο γκολ. Με βάση και τα υπόλοιπα αποτελέσματα ο βαθμός που πήραμε είναι σημαντικός.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου