Με την συμμετοχή 25 παιδιών, 7 ομάδες με 15 Αγόρια και 5 ομάδες με 10 Κορίτσια, διεξήχθη το 3ο Παγκρήτιο Πρωτάθλημα πράσινου γηπέδου το Σάββατο 5 Ιουλίου 2014 στις εγκαταστάσεις του Ο.Α. Ρεθύμνου.
Στην κατηγορία των Αγοριών οι 7 ομάδες χωρίστηκαν σε 2 groups στα οποία αγωνίστηκαν όλοι με όλους με την κάθε συνάντηση να περιλαμβάνει 2 μονά και 1 Διπλό.
Στην συνέχεια έγιναν οι προημιτελικοί με την διασταύρωση των ομάδων σε αγώνες χιαστί δηλαδή η 1η ομάδα του Α' group αντιμετώπισε την 2η ομάδα του Β' group και η 2η ομάδα του Α΄ group την 1η του Β' group με τους νικητές να είναι το ζευγάρι του τελικού.
Στα Κορίτσια υπήρχε 1 group με 5 ομάδες που έπαιξαν με τον ίδιο τρόπο όπως τα Αγόρια και η ομάδα που είχε τις περισσότερες νίκες κατέκτησε και την 1η θέση. Δείτε τα αποτελέσματα αγοριών - κοριτσιών και πλούσιο φωτορεπορτάζ εδώ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου