Essono: "Μεγάλη τιμή για μένα"

Χαρούμενος για την συμφωνία του με τον Ατρόμητο και φορώντας μπλούζα με το όνομα του Μαρκ Βιβιάν Φοέ, βρέθηκε στο αθλητικό κέντρο για την υπογραφή συμβολαίου διάρκειας 3 ετών παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου ο (πρώην παίκτης του Κισσαμικού) Lionel Otto Essono και αμέσως μετά έκανε τις εξής δηλώσεις στο atromitosfc.gr:

«Είναι πολύ μεγάλη τιμή για εμένα που με επέλεξε μια μεγάλη ομάδα όπως ο Ατρόμητος δείχνοντας ότι με πιστεύει. Θα προσπαθήσω να δικαιώσω τους ανθρώπους του και τον επόμενο χρόνο να έρθω πίσω στην ομάδα που ξέρω ότι έχει μεγάλους στόχους και οι απαιτήσεις είναι πολύ περισσότερες. Ευχαριστώ θερμά για την όμορφη υποδοχή και εύχομαι να επιστρέψω.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου