Επισκοπή: Ξεκινούν οι Νέοι την Δευτέρα

Την προσεχή Δευτέρα, 4 Αυγούστου, ξεκινά η ομάδα των Νέων της Επισκοπής. Οι ποδοσφαιριστές της Κ19 θα δώσουν το "παρών" στο γήπεδο "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης" καθώς και οι προπονητές τους Ηλίας Μπουλιός και Άρης Παπαδάκης.

Η "πρώτη" επίσημη της Κ19, η οποία πέρυσι κατέπληξε με την παρουσία της στο πρωτάθλημα Football League Κ19 (τερμάτισε στην 7η θέση), έχει ορισθεί για τις επτά το απόγευμα (19:00).

Ως γνωστό, το πρόγραμμα με τις ομάδες κάτω από την επαγγελματική, συνεχίζεται όπως θα συνεχιστεί και η κυκλική παρακολούθηση καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς από τους προπονητές της Ρεθυμνιώτικης ομάδας, προκειμένου να υπάρχει μια σφαιρική όσο και εμπεριστατωμένη άποψη για τα τμήματα του συλλόγου που δουλεύουν με την ίδια φιλοσοφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου