Ο Π.Γ.Σ. Κισσαμικός ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον ποδοσφαιριστή Αντώνη Κωνσταντόπουλο. Το βιογραφικό του:
Ημερομηνία γέννησης: 27 Αυγούστου 1986
Θέση: Αμυντικός
Ξεκίνησε την καριέρα του από τον Μεσσηνιακό και στη συνέχεια έπαιξε για πέντε χρόνια στην Καλαμάτα, με ενδιάμεσο σταθμό και πάλι τον Μεσσηνιακό, τον οποίο βοήθησε να επιστρέψει στη Γ' Εθνική.
2005-2006 Μεσσηνιακός
(Γ’ Εθνική) 5 συμμετοχές
2006-2007 Μεσσηνιακός
(Β’ Εθνική) 6 συμμετοχές
2007-2008 Μεσσηνιακός
(Γ’ Εθνική) 30 συμμετοχές-1 γκολ
(Κύπελλο Ελλάδας) 4 συμμετοχές
2008-2009 Καλαμάτα
(Β’ Εθνική) 14 συμμετοχές
2009-2010 Καλαμάτα
(Β’ Εθνική) 25 συμμετοχές
(Κύπελλο Ελλάδας) 1 συμμετοχή
2010-2011 Καλαμάτα
(Δ’ Εθνική-πρωταθλητής 6ου ομίλου, άνοδος στη Football League 2)
2011-2012 Καλαμάτα
(Football League 2) 15 συμμετοχές
(Κύπελλο Ελλάδας) 2 συμμετοχές
2012-2013 Μεσσηνιακός
(Α’ Ε.Π.Σ. Μεσσηνίας-πρωταθλητής, άνοδος σε Γ’ Εθνική μέσω μπαράζ)
2013-2014 Καλαμάτα
(Γ’ Εθνική) 18 συμμετοχές-5 γκολ
Οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή: «Χαίρομαι που έχω έρθει στην Κρήτη και στον Κισσαμικό. Είναι μία νέα ομάδα στη Γ’ Εθνική, η οποία πέρσι έκανε μία πολύ καλή πορεία στην πρώτη της χρονιά στην κατηγορία. Ο Κισσαμικός είναι ένα υγιές σωματείο.
Όλοι, διοίκηση, προπονητές, ποδοσφαιριστές είναι σαν οικογένεια και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω έρθει εδώ. Πέρσι η ομάδα βγήκε 4η, φέτος πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε καλύτερα. Ότι καλύτερο κάνουμε θα είναι καλό για εμάς και την ομάδα.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου