Νικολιδάκης: "Ακόμη επτά μεταγραφές"

Οι δηλώσεις του προέδρου της ΠΑΕ Επισκοπής, Μιχάλη Νικολιδάκη, με αφορμή την "επίσημη πρώτη" της Επισκοπής:

«Φέτος τα πράγματα είναι δύσκολα και μπορεί να τελούμε υπό την τιμωρία της μη αδειοδότησης, ωστόσο εμείς κινούμαστε δίχως να μας επηρεάζει κάτι τέτοιο.

Κάνουμε τις κινήσεις που θέλουμε, σεβόμενοι τους νόμους και είμαι σίγουρος ότι η ομάδα φέτος, έχει πλάνο, έχει ταλέντο, έχει νεαρά παιδιά αλλά και εμπειρία.

Βέβαιο είναι ότι θα προχωρήσουμε σε 7 ακόμη μεταγραφές εκ των οποίων οι τρεις -το πιο πιθανό είναι- να ανακοινωθούν αυτή την εβδομάδα!

Αυτή την εβδομάδα επίσης, τρέχουμε και το θέμα της μεταφοράς της ομάδας μας στην πρωτεύουσα για να κάνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας και ελπίζουμε σε γενικές γραμμές ότι θα δείξουμε το πρόσωπο που πρέπει. Φέτος είμαστε πιο σοφοί και πιο έμπειροι στη δεύτερη χρονιά μας στην football league»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου