Κισσαμικός: "Καλή συνέχεια Εσόνο"

Αναφερθήκαμε χθες εκτεταμένα στην μετακίνηση του Εσόνο από τον Κισσαμικό στον Ατρόμητο κι από εκεί, μέσω δανεισμού, στον ΑΟ Χανιά.

Η ομάδα του Καστελίου αποχαιρετάει τον ποδοσφαιριστή με ανάρτηση στην σελίδα της στο facebook, στην οποία τον ευχαριστεί για την προσφορά του και του εύχεται καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του:

«Τον... δρόμο του Αλμπέρτο Ενγκουέμ ακολούθησε και ο Λιονέλ Ότο Εσόνο, που υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την ΠΑΕ Ατρόμητος.

Κατά συνέπεια έγινε ο τρίτος ποδοσφαιριστής που έκανε το άλμα στην καριέρα του, από τον Κισσαμικό σε ομάδα της Super League αυτή τη μετεγγραφική περίοδο, αφού προηγήθηκαν οι Ενγκουέμ (Ατρόμητο) και Χολέβας (Πανιώνιο).

Θυμίζουμε ότι ο πρώτος παίκτης που βρέθηκε και αγωνίστηκε σε ομάδα της Super League από τον Κισσαμικό ήταν ο Κισσαμίτης Αντώνης Ντεντάκης, που είχε μετεγγραφεί στον Πλατανιά το καλοκαίρι του 2013.

Η ΠΑΕ Ατρόμητος παράλληλα με την υπογραφή του συμβολαίου με τον Εσόνο ανακοίνωσε και τον δανεισμό του στον Α.Ο. Χανιά. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του και τον ευχαριστούμε για την προσφορά του.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου