Άρχισε χθες η σεζόν για την ομάδας της Επισκοπής με την επίσημη πρώτη της Ρεθυμνιώτικης ομάδας και τον καθιερωμένο αγιασμό. Η ενημέρωση μέσω της ιστοσελίδας της Ρεθυμνιώτικης ΠΑΕ:
«Με μεγάλη διάθεση και ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία "άνοιξε" η ομάδα μας που εκπροσωπεί όλο το νομό Ρεθύμνου την φετινή ποδοσφαιρική σεζόν. Ξεκινώντας για την "πρώτη επίσημη" από το "σπίτι της", τη φυσική της έδρα δηλαδή στο γήπεδο "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης" του ομώνυμου χωριού, αρχικά έγινε η πρώτη συγκέντρωση - γνωριμία μεταξύ όλων των ποδοσφαιριστών, προπονητικού τιμ και διοίκησης κι εν συνεχεία, τελέστηκε ο καθιερωμένος αγιασμός.
Ενωτικό κλίμα
Ο προπονητής μας, Κώστας Ανυφαντάκης, μιλώντας στους παίκτες μας, στάθηκε στο ενωτικό κλίμα που πρέπει να υπάρξει καθώς και στα υγιή αποδυτήρια που είχε και θα συνεχίσει να διαθέτει η Επισκοπή μας.
7 μεταγραφές 4 προβιβασμοί από την Κ19 και 11 ανανεώσεις
Το νέο ρόστερ χαρακτηρίζεται από ένα κράμα παλιών και νέων. Πιο αναλυτικά έχουμε τους καινούριους: Πετράκο, Τζανάκη, Σπανό, Δουμάνη, Νικόλτση, Λάμπρου και Νικηφόρο, τους νεαρούς που προβιβάζονται από την Κ19 στην μεγάλη ομάδα, Κραβαρίτη, Φοβάκη, Νεμπιάι και Περκέτσι καθώς και εκείνους που παρέμειναν φέτος, δηλαδή τους Δελήμπαση, Μποτωνάκη, Κελαϊδή, Βελονάκη, Τριχάκη, Μανουσάκη, Δρακάκη, Βελονάκη, Βουρβαχάκη, Μαραθιανό, Λιονάκη, τον Σουμπασάκη που δεν έχει υπογράψει αλλά φαινομενικά θα παραμείνει στην ομάδα και τον Σπανουδάκη που τελεί υπό δοκιμή αυτές τις μέρες.
Νέος γυμναστής της ομάδας είναι ο Παναγιώτης Κονομάρας ενώ το "παρών" έδωσε και μάλιστα με αθλητική περιβολή, ο επί 11 χρόνια γυμναστής της Επισκοπής μας, Στράτος Γιοκαριδάκης. Φέτος, ως γνωστό, στην Κ19 προπονητής θα είναι ο κ. Μπουλιός ο οποίος συμμετείχε στην χθεσινή προπόνηση ενώ δίπλα στον Κώστα Ανυφαντάκη παραμένει ο Τάκης Διακάκης όπως άλλωστε και ο προπονητής τερματοφυλάκων Αποστόλης Λεκίδης.
Ο αγιασμός
Ο αγιασμός τελέστηκε από τον Παπα-Γιάννη και με την παρουσία τους στην ομάδα μας, τίμησαν τόσο ο Δήμαρχος κ. Γιώργης Μαρινάκης όσο και ο Αντιδήμαρχος κ. Νίκος Κονταξάκης. Από την ΕΠΣΡ το "παρών" έδωσαν, ο πρόεδρος Γιάννης Κουνδουράκης, ο Α’ αντιπρόεδρος Γιώργος Δασκαλομαρκάκης, β' αντιπρόεδρος Λευτέρης Παπδάκης, ο Ταμίας Δημήτρης Κουργιαντάκης, ο αναπληρωτής γραμματέας Μανώλης Καλυβιανάκης, Δημ τα μέλη Νίκος Τσουπάκης και Γιώργος Σταράκης.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου