Ο Π.Γ.Σ. Κισσαμικός ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιάννη Στεφανίδη. Οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την συνεργασία μου με τον Κισσαμικό. Μετά την τελευταία επικοινωνία που είχαμε με τον πρόεδρο είδα ότι υπήρξε ταύτιση απόψεων και αποφάσισα ότι είναι το καλύτερο για εμένα να συνεχίσω στον Κισσαμικό.
Οι στόχοι φέτος θα είναι πιο υψηλοί από την περσινή σεζόν με βάση αυτά που μου παρουσίασε ο πρόεδρος και όλη η διοίκηση και χαίρομαι γι’ αυτό. Εύχομαι να πετύχουμε τον στόχο μας, που για μένα είναι η άνοδος.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου