Κεραμειά: Την Δευτέρα η επίσημη "πρώτη"

Η πρώτη συγκέντρωση των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Κεραμειά και η πρώτη προπόνηση υπό τις οδηγίες του νέου προπονητή της ομάδας Γιώργου Ανδρεαδάκη θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Δευτέρα (4 Αυγούστου), στις επτά το απόγευμα (19:00), στο γήπεδο των Νεροκούρου.

Παρόντα θα είναι και μέλη της διοίκησης, ενώ θα γίνει η πρώτη φωτογράφηση των ποδοσφαιριστών της ομάδας που θα είναι παρόντες. Παράλληλα, μέχρι τα μέσα του επόμενου μήνα θα έχει γνωστοποιηθεί και η ημέρα που θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια των γραφείων της ομάδας στα Χανιά, στην περιοχή Κουμ Καπί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου