Με τα εργομετρικά, τα οποία ξεκίνησαν σήμερα και συνεχίζονται αύριο, συνεχίζεται η προετοιμασία της Επισκοπής. Οι ποδοσφαιριστές του Ρεθυμνιώτικου συλλόγου, καλούνται να περάσουν τα σχετικά τεστ χωριζόμενοι σε συγκεκριμένα γκρουπ.
Τα εργομετρικά λαμβάνουν χώρα στο "Πάρκο του αθλητισμού" και από τη Δευτέρα, ξανά χωρισμένοι σε γκρουπ, οι παίκτες θα περάσουν από αιματολογικές όσο και οι καρδιολογικές εξετάσεις. Παράλληλα, την ίδια μέρα θα ξεκινήσουν οι διπλές προπονήσεις. Στο μεταξύ, αυτή την Κυριακή (28/07) έχει χορηγηθεί το πρώτο ρεπό της προετοιμασίας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου