Ανακοίνωση: «Το ΔΣ του Άρη Βουκολιών ανακοινώνει τη συνέχιση της συνεργασίας και του σπουδαίου έργου που προσφέρει για 4η χρονιά με την φυσιοθεραπεύτρια Κατερίνα Παπασηφάκη, η οποία αποτελεί μέλος και οπαδός της ομάδας μας.
Από φέτος μάλιστα η συνεργασία μας θα είναι σε ακόμα πιο επαγγελματικά πλαίσια, για την όσο το δυνατόν καλύτερη βοήθεια των παικτών. Κατερίνα καλή δύναμη και καλή ποδοσφαιρική σεζόν.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου