"Μεταγραφική" ανακοίνωση: «Το Δ.Σ. του Άρη Σούδας ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Γιώργου Καλιουτζάκη. Τον καλωσορίζουμε στην οικογένειά μας και του ευχόμαστε καλή σεζόν να έχει με υγεία. Παράλληλα ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Βαγγέλη Μαριανάκη.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου