Κεραμειά: Ξεκίνημα την Δευτέρα

Την πρώτη επαφή για φέτος με τη διοίκηση της ομάδας και τον προπονητή του Α.Ο. Κεραμειά, Γιώργο Ανδρεαδάκη, θα έχουν οι ποδοσφαιριστές την προσεχή Δευτέρα, μία ώρα πριν την πρώτη προγραμματισμένη προπόνηση στο γήπεδο των Νεροκούρου που είναι στις επτά το απόγευμα (19:00). Η διοίκηση του Α.Ο. Κεραμειά καλεί όλο το έμψυχο δυναμικό της ομάδας να βρίσκεται στο γήπεδο τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα, ώστε να γίνει η πρώτη συνάντηση γνωριμίας μεταξύ τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου