Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, ο Χανιώτης τερματοφύλακας, Μανώλης Καλογεράκης, δήλωσε την επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Άρης (arisfc.gr):
«Η ολοκλήρωση της μεταγραφής μου στον Άρη είναι η πιο σημαντική εξέλιξη μέχρι τώρα στην καριέρα μου. Έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα και είναι τιμή που θα φοράω την φανέλα της. Όλοι γνωρίζουν τη δυναμική του Άρη και την συμπαράσταση που έχει από τον κόσμο του.
Ανυπομονώ να αγωνιστώ μπροστά τους. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Καλαϊτζίδη, αλλά και σε όσους πίστεψαν σε μένα και θα προσπαθήσω να τους δικαιώσω με την παρουσία μου στο γήπεδο.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου