Έντονο "Χανιώτικο" άρωμα είχε η επίσημη πρώτη, ενόψει της νέας περιόδου, του Πανιωνίου που πραγματοποιήθηκε χθες. Κι αυτό γιατί το παρών έδωσαν ο Χανιώτης ακραίος αμυντικός Μάνος Ζαχαράκης (είναι από πέρυσι στην ομάδα της Νέας Σμύρνης), ο Χρήστος Χολέβας που αγωνιζόταν στον Κισσαμικό και ο αμυντικός του Α.Ο. Χανιά, Δημήτρης Χατζηισαΐας (ο οποίος δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη για διαδικαστικούς λόγους)...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου