Ελεύθερος ο -πρώην παίκτης του ΑΟΧ- Δουμάνης

Ο Φώτης Δουμάνης είχε αγωνισθεί στο πρωτάθλημα της football league 2 (σεζόν 2012-13) με την φανέλα του Α.Ο. Χανιά ως δανεικός από την Ξάνθη και η παρουσία του κρίθηκε επιτυχημένη. Στην συνέχεια επέστρεψε στην Ξάνθη, η οποία τον δάνεισε εκ νέου.

Από σήμερα ο πρώην παίκτης του Α.Ο.Χ. είναι ελεύθερος καθώς η Θρακιώτικη ομάδα ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας τους:

«Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ έλυσε τα συμβόλαια των Θόδωρου Τορομανίδη και Φώτη Δουμάνη και τους εύχεται καλή συνέχεια στην ποδοσφαιρική τους καριέρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου