Ο Φώτης Δουμάνης είχε αγωνισθεί στο πρωτάθλημα της football league 2 (σεζόν 2012-13) με την φανέλα του Α.Ο. Χανιά ως δανεικός από την Ξάνθη και η παρουσία του κρίθηκε επιτυχημένη. Στην συνέχεια επέστρεψε στην Ξάνθη, η οποία τον δάνεισε εκ νέου.
Από σήμερα ο πρώην παίκτης του Α.Ο.Χ. είναι ελεύθερος καθώς η Θρακιώτικη ομάδα ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας τους:
«Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ έλυσε τα συμβόλαια των Θόδωρου Τορομανίδη και Φώτη Δουμάνη και τους εύχεται καλή συνέχεια στην ποδοσφαιρική τους καριέρα.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου