Ο Π.Γ.Σ. Κισσαμικός ανακοίνωσε σήμερα την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Λαζαρίδη. Οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:
«Είχα μία συνάντηση με τον Πρόεδρο, στην οποία υπήρξε μία ταύτιση απόψεων. Ήμουν ευχαριστημένος από τη συνεργασία μας την περασμένη σεζόν και αυτό ήταν ένα "συν" για να συνεχίσω στην ομάδα. Είμαι ευχαριστημένος που παρέμεινα στον Κισσαμικό και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της τη νέα αγωνιστική περίοδο.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου