Ο αγιασμός της ομάδας του Πλατανιά Χανίων πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής στο προπονητικό κέντρο του Μάλεμε από τον πρωτοσύγκελο της Μητρόπολης Κυδωνίας και Αποκορώνου, Δαμασκηνό Λιονάκη και τον εφημέριο της Κοινότητας Πλατανιά, Δημήτρη Παρασκάκη, παρουσία της Διοίκησης της ΠΑΕ, στελεχών και φίλων της ομάδας καθώς η προπόνηση -που ακολούθησε- ήταν ανοιχτή για τους φιλάθλους και τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης.
Πριν από τον αγιασμό, οι ποδοσφαιριστές ενημερώθηκαν από τους κυρίους Βαρουξάκη και Μαθιουλάκη για την "βελούδινη" διαδοχή στη Διοίκηση της Π.Α.Ε.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου