Οι πρώτες δηλώσεις του Γιώργου Νικόλτση, ως ποδοσφαιριστής της Επισκοπής, έγιναν στην ιστοσελίδα της Ρεθυμνιώτικης ΠΑΕ (aoepiskopis.gr):
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην ομάδα της Επισκοπής. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα σεζόν.
Θέλω να ευχαριστήσω τόσο τον πρόεδρο της ομάδας όσο και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και θα επιδιώξω και εγώ από τη μεριά μου να πραγματοποιήσει η ομάδα τους στόχους της.»
Θέλω να ευχαριστήσω τόσο τον πρόεδρο της ομάδας όσο και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και θα επιδιώξω και εγώ από τη μεριά μου να πραγματοποιήσει η ομάδα τους στόχους της.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου