Κεραμειά: Δύο ακόμη προσθήκες

Το ΔΣ του ΑΟ Κεραμειά ανακοίνωσε την απόκτηση των ποδοσφαιριστών Μαργαρίτη Κουνέτα και Ηλία Δρακακάκη.

Ο κεντρικός αμυντικός Μαργαρίτης Κουνέτας αγωνιζόταν την περασμένη σεζόν με την Δόξα Παχιανών, ενώ κατά το παρελθόν έχει φορέσει με επιτυχία την φανέλα του Μινωταύρου και της Ιωνίας.

Ο -επίσης κεντρικός αμυντικός- Ηλίας Δρακακάκης επιστρέφει (μετά από διάλειμμα ενός χρόνου) στα Κεραμειά, έτοιμος να προσφέρει και πάλι τις υπηρεσίες του στην ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου