Στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο έφθασε χθες το μεσημέρι η Εθνική Ελλάδος Νέων Ανδρών ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος που θα πραγματοποιηθεί σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο από τις 8 έως τις 20 Ιουλίου.
Η Ελληνική ομάδα παράλληλα θα πάρει μέρος σε διεθνές τουρνουά, το οποίο θα φιλοξενηθεί στα Δύο Αοράκια από 3 έως 5 Ιουλίου και θα αντιμετωπίσει την Ισπανία, την Γαλλία και την Τσεχία. Οι παίκτες που περιλαμβάνονται στην αποστολή είναι οι:
Γιώργος Διαμαντάκος, Μιχάλης Καμπερίδης, Γιάννης Κουζέλογλου, Μιχάλης Λιάπης, Πάρης Μαραγκός, Αλέξανδρος Μήτσιαλος, Λευτέρης Μποχωρίδης, Στέλιος Πουλιανίτης, Δημήτρης Σιόλογκας, Αλέξανδρος Σπυριδωνίδης, Αναστάσιος Σπυρόπουλος, Κώστας Φακοπουλίδης, καθώς οι: Πετρόπουλος, Καμαριώτης και Γερομίχαλος αποχαιρέτησαν την ομάδα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου