Το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα basket Νέων Ανδρών άρχισε σήμερα στην Κρήτη. Ηράκλειο και Ρέθυμνο φιλοξενούν τους αγώνες. Ο υφυπουργός πολιτισμού και αθλητισμού Γιάννης Ανδριανός έστειλε το δικό του μήνυμα:
«Εύχομαι κάθε επιτυχία στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καλαθοσφαί- ρισης Νέων Ανδρών που διεξάγεται στο Ηράκλειο και το Ρέθυμνο.
Με την διοργάνωση αυτή, η Ελλάδα υπογραμμίζει τη σταθερά πρωταγωνιστική της θέση στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, επιβεβαιώνει με τη διαρκή της ετοιμότητα να φιλοξενεί μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις και προβάλλει στις ξένες αποστολές έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς της προορισμούς, την όμορφη Κρήτη.
Είμαι βέβαιος ότι οι θεατές των αγώνων θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν πλούσιο θέαμα από τα μεγαλύτερα νέα ταλέντα της ηπείρου μας. Σε όλες τις αποστολές εύχομαι υγεία και καλή επιτυχία.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου