Με την συμμετοχή 350 παιδιών ολοκληρώθηκε το τουρνουά mini volley που διοργάνωσε η ΕΣΠΕΚ σε συνεργασία με το ΔΟΠΑΦΜΑΗ το Σάββατο 14 Ιουνίου στο Κλειστό Λίντο.
Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των παιδιών που αγκαλιάζουν το άθλημα του volley, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν σήμερα, μας κάνει γεμίζει χαρά αλλά και υποχρέωση για την καλυτέρευση των συνθηκών ανάπτυξης του αθλήματος με στόχο την ανάδειξη αθλητών και αθλητριών στο νησί μας.
Στο τουρνουά συμμετείχαν ομάδες της Ανατολικής Κρήτης και οι μικροί αθλητές και αθλήτριες συμμετείχαν για τέσσερις ώρες σε αγώνες χωρίς βαθμολογία, αποκομίζοντας όμως πολλές εμπειρίες και τη χαρά της συμμετοχής.
Στα παιδιά που συμμετείχαν δόθηκαν αναμνηστικά μπλουζάκια απο τον ΔΟΠΑΦΜΑΗ. Ο ΠΟΠ Ανατολικής Κρήτης Μανωλάκης Μανώλης ευχαριστεί τους προπονητές και παράγοντες των σωματείων για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην διεξαγωγή του τουρνουά.
Η Ε.Σ.ΠΕ.Κ. ευχαριστεί τον ΔΟΠΑΦΜΑΗ που για άλλη μια χρονιά στήριξε την προσπάθεια για την ανάπτυξη του βόλεϊ, καθώς και όλους τους μικρούς αθλητές και αθλήτριες που συμμετείχαν στο τουρνουά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου