Η Επισκοπή κοντά στην Εθνική μας ομάδα

Συγχαρητήρια επιστολή για όσα πέτυχε μα και "παράλληλες" ευχές για όσα αναμένουμε από την Εθνική μας την προσεχή Κυριακή απέναντι στην Κόστα Ρίκα, απέστειλε στην ΕΠΟ μα και προσωπικά στον πρόεδρο Σαρρή, η ΠΑΕ Επισκοπής. Η πρόκρισή της στους "16" αλλά και η προσπάθεια που κάνει για να βρεθεί στους "8" αφορά όλους τους Έλληνες...

«Κε πρόεδρε της ΕΠΟ,

Η εθνική μας ομάδα μας έκανε όλους υπερήφανους. Η ΠΑΕ Επισκοπής χαιρετίζει την προσπάθεια όλων των παιδιών που βρίσκονται στην ελληνική αποστολή στη Βραζιλία.

Είμαστε νοερά μαζί σας και ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια στη δύσκολη προσπάθεια που επιχειρείτε για να γίνει γνωστό το ελληνικό ποδόσφαιρο στα πέρατα του κόσμου. Φυσικά οι ευχές μας σας συνοδεύουν για καλή επιτυχία στον κυριακάτικο αγώνα απέναντι στην Κόστα Ρίκα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου