Τις καθιερωμένες γιορτές τους για το κλείσιμο της σεζόν πραγματοποίησαν η Ακαδημία του Πανακρωτηριακού και η Α.Δ.Ν. Κυδωνίας μαζί με την Α.Ε.Ε.Κ. ΙΝΚΑ.
Στην εκδήλωση του Πανακρωτηριακού, τη Δευτέρα 23 Ιουνίου, στα Καθιανά υπήρχαν αγώνες επίδειξης, διαγωνισμοί δεξιοτεχνίας, πλούσιο φαγητό, μουσική, πολλά παιχνίδια και αρκετές βραβεύσεις σε παιδιά της Ακαδημίας.
Την Ε.Π.Σ. Χανίων εκπροσώπησε ο Αντιπρόεδρος Β' Γεώργιος Ζαγουράκης, μαζί με τον Υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων Κωνσταντίνο Μητριτσάκη και τον Υπεύθυνο Ακαδημιών Εμμανουήλ Τσιμπλάκη.
Με εορταστικό τρόπο ολοκληρώθηκε η αγωνιστική περίοδο και για την Ακαδημία Δ. Νέας Κυδωνίας και την Αθλητική Ένωση Εργαζομένων Κρήτης ΙΝ.ΚΑ, που διοργάνωσαν τη γιορτή τους την Τετάρτη 18 Ιουνίου, στο γήπεδο των Αγίων Αποστόλων.
Χαιρετισμό εκ μέρους του Αντιπρόεδρο της Ε.Π.Ο. και Προέδρου της Ενώσεως Βούρβαχη, απηύθυνε ο Αντιπρόεδρος Α' της Ε.Π.Σ.Χ. Δημήτριος Λυκάκης, που επισήμανε ότι:
"εμείς ειδικά στα τμήματα υποδομών χορηγούμε και τις διαιτησίες και τους γιατρούς, συνεισφέροντας όσο μπορούμε στο Χανιώτικο ποδόσφαιρο. Διοργανώνουμε πολλά πρωταθλήματα υποδομών με σκοπό να βλέπετε όλα αυτά τα παιδάκια, που είναι το μέλλον του ποδοσφαίρου, σε υγιείς βάσεις".
Στην εκδήλωση κλήθηκε να πραγματοποιήσει βραβεύσεις ο Αντιπρόεδρος Β' της ΕΠΣΧ Γεώργιος Ζαγουράκης, ενώ παρευρέθηκαν ακόμα οι Εμμανουήλ Τσιμπλάκης, Παναγιώτης Γιαννακάκης.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου