Τα φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας που θα δώσει το καλοκαίρι ανακοίνωσε ο Πανιώνιος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΠΑΕ. Ανάμεσα σε αυτό είναι και η φιλική αναμέτρηση με τον Πλατανιά την Κυριακή 3 Αυγούστου στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης:
«Ο Πανιώνιος θα δώσει φιλικά παιχνίδια στο Καϊμακτσαλάν (το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες), ενώ και στο Καρπενήσι θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΣ Γιάννινα στις 22 Ιουλίου και τον Παναιτωλικό στις 26 Ιουλίου.
Η αποστολή θα επιστρέψει στην βάση της μετά το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό και στις 3 Αυγούστου θα υποδεχτεί στη Νέα Σμύρνη τον Πλατανιά σε φιλικό προετοιμασίας.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου