Η ακαδημία του Μινώταυρου θα συμμετέχει στο τουρνουά του Άρη Ρεθύμνου στο Δημοτικό γήπεδο Μυσσιρίων την Κυριακή 15 Ιουνίου.
Στο τουρνουά θα πάρουν μέρος παιδιά γεννημένα το 2004-2005 σε 8Χ8 στο μισό του γηπέδου και παιδιά 2006-2007 σε 7Χ7 στο 1/4 του γηπέδου.
Το λεωφορείο θα αναχωρήσει στις οκτώ και μισή (8:30) το πρωί της Κυριακής από την πλατεία στις Μουρνιές. Αναλυτικά το πρόγραμμα του τουρνουά:
Στο τουρνουά θα πάρουν μέρος παιδιά γεννημένα το 2004-2005 σε 8Χ8 στο μισό του γηπέδου και παιδιά 2006-2007 σε 7Χ7 στο 1/4 του γηπέδου.
Το λεωφορείο θα αναχωρήσει στις οκτώ και μισή (8:30) το πρωί της Κυριακής από την πλατεία στις Μουρνιές. Αναλυτικά το πρόγραμμα του τουρνουά:
2004-2005 8Χ8
10:00-10:45 Άρης Ρεθύμνου - Αστέρας Ρεθύμνου10:50-11:35 Επισκοπή - Μινώταυρος
11:40-12:25 Άρης Ρεθύμνου - Επισκοπή
12:30-13:15 Αστέρας Ρεθύμνου - Μινώταυρος
13:20-14:05 Άρης Ρεθύμνου - Μινώταυρος
13:20-14:05 Αστέρας Ρεθύμνου - Επισκοπή
2006-2007 7Χ7
10:00-10:50 Άρης Ρεθύμνου - Αστέρας Ρεθύμνου10:00-10:50 Επισκοπή - Μινώταυρος
11:00-11:50 Άρης Ρεθύμνου - Επισκοπή
11:00-11:50 Αστέρας Ρεθύμνου - Μινώταυρος
12:00-12:50 Άρης Ρεθύμνου - Μινώταυρος
12:00-12:50 Αστέρας Ρεθύμνου - Επισκοπή
Μετά τα παιχνίδια θα ακολουθήσει γεύμα -για όποιον το επιθυμεί- στην ταβέρνα του Ζήση στα Μυσσίρια. Επιστροφή στις Μουρνιές στις πέντε και μισή το απόγευμα (17:30)...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου