Επισκοπή: Επέστρεψαν οι προπονητές

Με επιτυχία πέρασαν τις εξετάσεις οι προπονητές της Επισκοπής, Κώστας Ανυφαντάκης και Τάκης Διακάκης. Για δύο εβδομάδες οι τεχνικοί της Ρεθυμνιώτικης ομάδας βρίσκονταν στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν από κοντά τα μαθήματα προπονητικής προκειμένου να γίνουν κάτοχοι του διπλώματος ΟΥΕΦΑ Α'.

Αμφότεροι δήλωσαν ικανοποιημένοι από τα επίπεδο γνώσης και πλέον, έχοντας επιστρέψει στη βάση τους, "σηκώνουν τα μανίκια" για δουλειά.

Τα θέματα που έχουν να επιλύσουν σχετικά με το έμψυχο δυναμικό αλλά και την προετοιμασία που θα ξεκινήσει αμέσως μετά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, δεν είναι λίγα, ωστόσο υπάρχει μεγάλη όρεξη από τα στελέχη της Επισκοπής για την χρονιά που επίκειται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου