Μυλωνάκης: "Χαίρομαι που επέστρεψα"

Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Μανώλης Μυλωνάκης. Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας των δυο πλευρών ο Χανιώτης πολίστας δήλωσε:

«Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στον Ολυμπιακό. Πιστεύω ότι από την μεριά μου θα βοηθήσω για να εκπληρώσουμε τους πολύ υψηλούς στόχους που έχει ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη.

Ο Ολυμπιακός δείχνει με τις κινήσεις του ότι θέλει να πάει ψηλά στην Ευρώπη και γι’ αυτό έγινα και πάλι μέλος της ομάδας.

Η αλήθεια είναι πως δεν έφυγα με τις καλύτερες συνθήκες, αλλά η νέα διοίκηση έχει βάλει ένα τέλος σ’ όλα αυτά που ταλάνιζαν τον σύλλογο και είναι απόλυτα φερέγγυα σ’ όλους τους τομείς.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου