Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Μανώλης Μυλωνάκης. Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας των δυο πλευρών ο Χανιώτης πολίστας δήλωσε:
«Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στον Ολυμπιακό. Πιστεύω ότι από την μεριά μου θα βοηθήσω για να εκπληρώσουμε τους πολύ υψηλούς στόχους που έχει ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη.
Ο Ολυμπιακός δείχνει με τις κινήσεις του ότι θέλει να πάει ψηλά στην Ευρώπη και γι’ αυτό έγινα και πάλι μέλος της ομάδας.
Η αλήθεια είναι πως δεν έφυγα με τις καλύτερες συνθήκες, αλλά η νέα διοίκηση έχει βάλει ένα τέλος σ’ όλα αυτά που ταλάνιζαν τον σύλλογο και είναι απόλυτα φερέγγυα σ’ όλους τους τομείς.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου