Επισκοπή: "Θα εξαντλήσουμε κάθε νόμιμο μέσο"

Τελικά δεν κατέστη εφικτό για την Επισκοπή να πάρει την άδεια μέσα από την δευτεροβάθμια Επιτροπή Εφέσεων λόγω κάποιων εγγράφων, τα οποία κρίθηκαν εκπρόθεσμα... Στην Αθήνα, στα γραφεία της Επιτροπής Εφέσεων, βρέθηκαν τα στελέχη της ΠΑΕ:

- ο νομικός σύμβουλος Μανταδάκης
- ο λογιστής της ΠΑΕ Ρεϊζάκης
- ο σύμβουλος Β. Βανταράκης

Η διοίκηση της Ρεθυμνιώτικης ομάδος εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει ότι θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα για την τελική δικαίωσή της.

«Η ΠΑΕ Επισκοπή προσκόμισε στην Β’θμια Επιτροπή Αδειοδότησης, όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την υγιή οικονομική κατάστασή της και την βιωσιμότητά της.

Η ΠΑΕ Επισκοπή είναι από τις ελάχιστες, αν όχι η μοναδική ομάδα, η οποία πληρεί απόλυτα τα κριτήρια αδειοδοτήσεως.

Είναι η μοναδική ομάδα που έχει καταβεβλημένο ύψους 300.000 ευρώ εγγυητικής επιστολής και καμία οφειλή προς τους ποδοσφαιριστές, προπονητές, εργαζομένους και είναι ενήμερη προς το Ι.Κ.Α. και το δημόσιο.

Παρόλα αυτά επειδή κάποια δικαιολογητικά προσκομίστηκαν εκπρόθεσμα, η Επιτροπή προφανώς κρίνοντας τον τύπο και όχι την ουσία, δεν χορηγεί την άδεια. Η ΠΑΕ Επισκοπή διατηρεί ακέραια τα δικαιώματά της και θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο μέσο για την δικαίωσή της.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου