«Η ΠΑΕ Επισκοπής ευχαριστεί τον Δήμαρχο κ. Μαρινάκη για την ανταπόκριση και το ενδιαφέρον που έδειξε στην ομάδα μας καθώς υπήρξε μια άκρως εποικοδομητική συζήτηση.
Ευελπιστούμε σαν επίσημη Επισκοπή, ότι στο άμεσο μέλλον θα έχουμε την ευκαιρία να θίξουμε εκ νέου καίρια ζητήματα των υποδομών που προάγουν το ποδόσφαιρο και γενικότερα το καλύτερο δυνατό για τον αθλητισμό του τόπου.»
Ευελπιστούμε σαν επίσημη Επισκοπή, ότι στο άμεσο μέλλον θα έχουμε την ευκαιρία να θίξουμε εκ νέου καίρια ζητήματα των υποδομών που προάγουν το ποδόσφαιρο και γενικότερα το καλύτερο δυνατό για τον αθλητισμό του τόπου.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου