"Όλα μπλε" για την Εθνική

Η "Amstel" ανανέωσε την χορηγία της στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και σε ειδική εκδήλωση φρόντισε για χάρη του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος να τα κάνει όλα... μπλε, ακόμα και την μπίρα!

Λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βραζιλίας έγινε το πάρτι για χάρη της Εθνικής μας Ομάδας, σε μια βραδιά που όλα ήταν μπλε!

Ο αντιπρόεδρος της Ε.Π.Ο. και πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Χανίων, Γεώργιος Βούρβαχης, για λογαριασμό της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας παρέδωσε τιμητικά την φανέλα της Εθνικής Ομάδας στον Διευθυντή Μάρκετινγκ της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλεξάντερ Κοχ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου