Βελτιωτικές αλλαγές στο ΔΑΚ Γάλλου

Με ικανοποίηση αποχώρησε από το Δημαρχείο Ρεθύμνου, ο πρόεδρός της ΠΑΕ Επισκοπής, Μιχάλης Νικολιδάκης, έπειτα από τη συνάντηση που είχε το μεσημέρι της Πέμπτης με τον Δήμαρχο της πόλης, Γιώργη Μαρινάκη.

Το θέμα συζήτησης των δύο ανδρών ήταν οι βελτιωτικές αλλαγές στο στάδιο του ΔΑΚ Γάλλου με κύρια προτεραιότητά την αντικατάσταση του φυσικού χλοοτάπητα που επείγει, εν όψει της προετοιμασίας της Ρεθυμνιώτικης ομάδας που αντιπροσωπεύει όλο τον νομό.

Τα έργα που ήδη έχουν δημοπρατηθεί και αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο α’ δεκαήμερο του Ιουλίου αφορούν:

- Αντικατάσταση του φυσικού χλοοτάπητα του γηπέδου
- Βελτιωτικές σιδηροκατασκευές για τα δημοσιογραφικά
- Τοποθέτηση σκαλοπατιών έως το πάνω μέρος της κεντρικής κερκίδας
- Βελτίωση στην είσοδο του σταδίου
- Σκάρες απορροής των ομβρίων
- Οι παλιοί πάγκοι θα ακυρωθούν (θα αποκλειστούν)
- Τοποθέτηση πάγκων γηπεδούχου και φιλοξενούμενης ομάδας στην πλευρά της κεντρικής κερκίδας

Η προθεσμία αποπεράτωσης των έργων είναι στους δύο μήνες, οπότε, υπολογίζεται ότι στα τέλη του Αυγούστου με αρχές Σεπτέμβρη, το στάδιο μπορεί να πάρει την μορφή που ευελπιστούν όλοι.

Ο Νικολιδάκης έθιξε και το θέμα της δημιουργίας ενός βοηθητικού γηπέδου πλησίον του ήδη υπάρχοντος για να μπορέσει άλλωστε να έχει αντίκρισμα η ανακατασκευή του φυσικού χλοοτάπητα του σταδίου προκειμένου να μην υποστεί γρήγορη φθορά.

Ο Μαρινάκης έδωσε μια πρώτη έγκριση, καθώς αντιλήφθηκε την αναγκαιότητα το να δουλεύει μία επαγγελματική ομάδα πάνω σε λογικές βάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου